Förberedelser för årets rosé

Rosévin hör ju sommaren till och jag är inte sen med att prova årets skörd, dock har jag kommit fram till några säkra kort som man alltid kan köra på och även lite nyheter. Det roliga med att många roséviner kommer som tillfälligt sortiment är ju att man kan prova mycket nytt och det tråkiga att om man hittar en favorit så får man hamstra (inget att rekommentera då roséviner oftast inte skall lagras) plus att det är lätt att gå på nitar. Uppdatering på den rosévinsfronten kommer inom kort, jag har några stycken som jag inte är färdig med än ;)


Här med lite rosévinsmys på Bistro Bohème i Sthlm som har en riktigt skön uteservering att hänga på.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh ser så mysigt ut! kram

2010-05-24 @ 12:11:32
Postat av: Marys mat och vintips

Sara: Ja, det är det verkligen, vi borde gå dit nu när det är varmt och skönt :) KRAM!

2010-06-03 @ 19:15:02
URL: http://vintips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0