Blossa x 5

image11

Jag hade turen att få tag i den här eftertraktade specialutgåvan av Blossas fem senaste årgångsglöggar á 200 ml. Perfekt julklapp för företaget eller som gå-bort-present. Dessutom ett ypperligt tillfälle att smaka på föregående års favorit! Finns i beställningssortimentet för 154 kr i begränsad upplaga, så skynda beställa!

Årets glögg Blossa 07 Havtorn & Kanel som kom ut 16 november är redan slut ute i butikerna. Det ska troligen komma en till leverans, så det är bara att hålla utkik!

Uppdatering: Blossa 07 är åter i butik från v 49.

Bild: blossa.se

Kommentarer
Postat av: Diana

De där måste jag ha tag i. Är hopplöst kär i glögg. Det är en av de bästa sakerna med december. Gillar vinglögg som är mindre söt, inget starkvinsglögg för mig inte. Bra tips!

2007-12-14 @ 10:59:44
URL: http://eleonorasmusic.blogg.se
Postat av: Mary

Diana: Ja, visst är det mysigt och gott med glögg! De som jag tipsat om ovan är dock starkvinsglögg..

2007-12-16 @ 17:27:43
URL: http://vintips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0