Våren spirar i Götet


Ljuvlig blomster på Grönbergs


Förra helgen spenderades i Göteborg och jag hann med favoritrundan förbi Grönbergs Interiör, en flickas absoluta inredningsparadis! Alltid när jag kommer dit så fylls jag med nya ideér och inspiration. Jag är nog inte ensam om att bara älska butiken och den mysiga ägarinnan. Dessutom har de alltid underbara blomsterarrangemang i butiken som är en fröjd för själen.


Camilla Naturally - baristan Camillas specialblandning


Sen bar det av till Da Matteo för att fylla på lattebegäret, och det blir alltid stillat av deras ljuvliga kaffebönor! Jag fick med mig Baristavinnaren i väst,  Camillas blandning hem. En spännande blandning med mycket syra och lite lakritstoner. Perfekt för latte! Just nu spriar även våren på Da Matteo, för nu är Vårblandningen här! En härlig promenad på detta så är man i riktig magi!

Bild: Översta bilden lånad från Grönbergsbloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0