Drick vin för en god sak - Rädda en våtmark!

Vinhuset Banrock Station satsar nu globalt för att rädda våra våtmarker och i varje land där Banrock Station säljer sitt vin investeras en del av vinsten till att rädda våtmarkerna i det aktuella landet.

 

Banrock Station Chardonnay finns på systemet på både flaska (69 kr) och box (199 kr). Jag fick äran att prova vinet och jag tycker att det är en riktigt trevlig chardonnay med fatkaraktär och smak av tropisk frukt och vanilj. Funkar utmärkt både till fisk och skaldjur, eller som ett trevligt tilltuggsvin till fördrinken!

 

Betyg: 4/5


Kommentarer
Postat av: Saris-Paris

Verkligen TUMMEN UPP!

Ps. Har du provat årets glögg? Om inte... kom hem och häng lite så vi får prata lite tjejsnack!

2009-12-08 @ 11:11:18
Postat av: Marys mat och vintips

Saris: Nepp, har inte provat blossas. Däremot föll jag för Dufvenkrooks Amore-Hjortron! Skulle jättegärna prova och kommer hemskt gärna hem till dig och hänger ;)

2009-12-08 @ 11:51:00
URL: http://vintips.blogg.se/
Postat av: Saris-Paris!

Va kuuuul!

Jag skickar ett mail!!



KRAM

2009-12-09 @ 08:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0