Bra Mat - Fiskrestaurang & Deli


Är mitt uppe i flytt så jag bjuder på denna fantastiska vårbukett från Grönbergs Interiör i Gbg och

ett restaurangtips från Sundbyberg, Bra Mat - Fiskrestaurang & deli. Fantastiskt bra fisklunch med fräsch sallad och otroligt gott hembakat bröd till! Det finns även alternativ med kött på menyn, idag en fläskkarré med en ljuvlig potatisgratäng och godaste rödvinssåsen jag har smakat! De har även en deli med fisk och skaldjursdelikatesser i en butik vid sidan om. Betyg 5/5.

Kommentarer
Postat av: Saris-Paris

Wow vilken bukett! :-) Vilka härliga färger!

2010-04-13 @ 09:49:25
Postat av: Christer

Hej,



Vlle bara tipsa om min verksamhet Deli Stockholm. Vi samarbetar med Ulriksdals Wärdshus och erbjuder ett stort sortiment av ekologisk och närproducerad catering till privatpersoner och företag. Vi har även en blogg som kommer bli betydligt mer aktiv den närmsta tiden. Där tar vi upp vad som händer i företagen och branschnyheter av värde.



Välkommen!

2011-09-27 @ 06:27:28
URL: http://www.delistockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0